19 Eylül 2007 Çarşamba

Hem Müslüman hem Türküm

Allah`ım şükür sana,
Hem Müslüman, hem Türküm.
Bir lütuftur bu bana,
Hem Müslüman, hem Türküm.

Ne korkum, ne kaygım var,
Her millete saygım var.
Böyle de bir duygum var,
Hem Müslüman, hem Türküm.

İslam ruhumdur benim,
Türklük ise bedenim,
Bunlar varlık nedenim,
Hem Müslüman, hem Türküm.

Türk, İslam teker teker,
Biri birini çeker.
Demirsiz beton çöker,
Hem Müslüman, hem Türküm.

Bu dünyaya ün yaydım,
İlim, irfan, fen yaydım,
Uygarlığı ben yaydım,
Hem Müslüman hem Türküm.

Türküm, şarkım bu benim,
Dinim, ırkım bu benim,
İşte farkım bu benim,
Hem Müslüman, hem Türküm!

İslam`ı atlayanlar,
Türklüğü katlayanlar,
Çatlasın çatlayanlar,
Hem Müslüman, hem Türküm.

`Yıldız`ım `Ay`sız olmaz,
Milletler boysuz olmaz,
Müslüman soysuz olmaz,
Hem Müslüman, hem Türküm.

Arif`e sorsan tekten,
Türküm der sana yekten.
Başlarım mozaikten,
Hem Müslüman, hem Türküm!...


Ozan Arif

Hiç yorum yok: